Sunday, August 27, 2006

är den inte fin?

är den inte fin, mitt ordspråk,?

ordspråk

ps. jag har raderat tidigare inlägg pga iriterande med att ha så många och administrera.


ett ordspråk.


när man ska möta Borg, se till att ha separerat tefatsdelen, för att undvika ytterligare faror för oskyldiga familjer